V rámci kampaně na nový model Škoda Kodiaq jsme přejmenovali stanici Prima COOL na Cooliaq

V rámci spolupráce s automobilkou Škoda Auto jsme realizovali kampaň na podporu nového modelu Kodiaq. Její centrální komunikační linkou bylo téma „Reconnect“ neboli znovunapojení, které vyjadřuje snahu značky zvednout lidi z gaučů v pohodlí jejich domovů a vylákat je ven z města do přírody. Myšlenka Reconnect se protnula celým mediamixem. Součástí kampaně byl i společný projekt Cooliaq s televizní stanicí Prima COOL.

Tato kampaň na nový model byla vidět v televizi, outdooru, printu, rádiu i na internetu. Vedle televizních spotů jsme pro Škodu Kodiaq připravili i speciální spolupráci se stanicí Prima COOL, která stavěla na dvou pilířích, a to na cobrandovaném sponzoringu programu a product placementu. Spojením obou brandů vznikl název Cooliaq, označující fanoušky značky COOL, kteří udělají vše pro to, aby se viděli na své oblíbené stanici. Součástí projektu byla i soutěž o zapůjčení Kodiaqu a další výhry na zpříjemnění výletů, do které bylo možné se zapojit zasláním či sdílením fotografie z výletu. Promována byla v televizi a na stránkách cooliaq.cz.

Za tuto kampaň jsme byli v roce 2018 ocenění Product Placement Award v rámci ocenění Zlatá Pecka.

Externí odkazy