Pomáhali jsme snížit dopravní nehody a informovat během první pandemie koronaviru
Těší nás, že se jakožto agentura, která je součástí nejsilnějších mediálních domů v České republice, můžeme podílet i na společensky prospěšných projektech, které se prostřednictvím našich kanálů pomohou dostat k těm nejpotřebnějším. Takové projekty pomáháme realizovat skrze naše vlastní charitativní iniciativy, ale také v rámci spolupráce s různými partnery napříč rozlišnými oblastmi. Pod hlavičkou seriálu Modrý kód jsme realizovali hned několik kampaní s tradičním poskytovatelem asistenčních služeb ÚAMK.
Zíráním nepomůžeš
Ukázkou takové realizace je i kampaň Zíráním nepomůžeš, u jejíhož zrodu jsme ve spolupráci s ÚAMK stáli a mediálně ji podpořili TV spoty, v onlinu i na sociálních sítích skupiny Prima, a to pod hlavičkou úspěšného seriálu Modrý kód. Projekt pomáhl snížit počet a následky dopravních nehod způsobených nevěnováním se řízení.
Informační linka 1234
Ve spolupráci s ÚAMK jsme spustili v souvislosti s epidemií koronaviru speciální informační telefonní linku 1234. Na této lince pomáhal volajícím tým operátorů call centra ÚAMK vyřešit urgentní tísňové, organizační, dopravní i všeobecné dotazy týkající se nákazy koronavirem a věcí s ní souvisejících. Služba volajícím byla ze strany ÚAMK poskytována bezplatně.
Ke zvýšení povědomí o lince jsme připravili 30s spoty, injektáž a kampaň v tištěných médiích i na sociálních sítích. Tým vyškolených operátorů pomáhal zodpovědět obecné dotazy ke covidu-19 a radil, jak se před ním ideálně chránit. Pomohli jsme i s kontaktem na hygienické stanice či místa, kde je možné se nechat na přítomnost viru otestovat. Operátoři na lince podávali informace ohledně organizace dopravy, radili jsme i seniorům či živnostníkům a podnikatelům, jejichž činnost byla pandemií významně omezena.