Na seriál Ohnivý kuře jsme lákali diváky receptem, hrou i soutěžemi na Instagramu
Úspěšnému startu primáckého seriálu Ohnivý kuře, jehož předpremiéru sledovalo přes milion diváků, předcházela rozsáhlá kampaň, která zasahovala všechny mediatypy. Grafický vizuál kampaně primárně pracoval s hlavními protagonisty seriálu, kteří prsty znázorňovali logo Ohnivýho kuřete. Toto gesto jsme kreativně využili nejen pro kampaň na obrazovkách, ale i na sociálních sítích. Recept na ohnivý kuře jsme vlepili na titulní stranu čtenářům páteční MF Dnes. Do týdeníku 5plus2 jsme zase vložili panorama s deskovou hrou Ohnivý kuře, jejímž cílem je stejně jako v seriálu, aby se hráč dostal z vězení do vysněné restaurace.
Seriálovou trojici Mika, Buráka a Kláru Tréblovou mohla veřejnost vidět v outdooru, printu i na videobrandingu, který běžel na hlavních afinitních portálech, jako je například iDnes.cz, Centrum.cz, Blesk.cz. Jelikož seriál cílil na mladší věkovou skupinu, nemohla chybět ani kampaň na sociálních sítích. Kromě průběžné komunikace na profilech Primy se mohli diváci zapojit do dvojité soutěže na Facebooku a Instagramu Ohnivýho kuřete. První způsobem soutěže bylo sdílení obrázku s hashtagem Ohnivýho kuřete. Druhým bylo sdílení vlastní fotografie s jídlem a gestem „ok“.
Pro zaměstnance skupiny Prima jsme připravili interaktivní interní komunikaci. Herec Viet Anh Doan, který v seriálu hrál majitele večerky Liua, rozdával všem zaměstnancům smažené jarní závitky a zval je osobně na předpremiéru seriálu.