Půllitry řinčely při oslavě 150 let Staropramenu i na Prima COOL

Při oslavě 150. výročí značky Staropramen jsme chtěli překročit hranice klasické mediální kampaně, a proto jsme se nebáli ji propojit s oblíbenou značkou pro mladé – Prima COOL. Komunikaci jsme naplánovali napříč všemi mediatypy a spojoval ji společný prvek – motto „Slavit společně“. Našim cílem bylo komunikaci jasně odlišit od jiných pivních brandů, a přitom oslovit definovanou cílovou skupinu milovníků pěnivého moku.

Společně jsme tak přivedli k životu jedinečný kreativní koncept, který gradoval až k samotnému dni D – oslavě. Díky propojení značek vzniklo upravené logo Prima COOL, doprovázené řinčením půllitrů, a další samostatné logo s kytarou.

Třešničkou na dortu byly speciální televizní spoty s mottem „The day when we are together“, které jsme vysílali před samotnou oslavou. Projekt jsme podpořili také v rámci COOLspector, který hodnotí letní festivaly – první díl se tak natočil přímo na oslavách 150 let značky Staropramen 8. června 2019. Narozeninovou oslavu jsme v den akce ještě navíc podpořili dvěma redaktorskými vstupy v pořadu TOP STAR, a nalákali tak další návštěvníky. Celkem jsme během dvou týdnů oslovili 600 000 lidí strategické cílové skupiny, a vytvořili tak nevšední, ale harmonické propojení komunikace dvou odlišných značek. https://coolife.cz/

Externí odkazy